ANKIETA

DOTYCZĄCA NADANIA IMIENIA ZESPOŁOWI ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ

W DOBRYM MIEŚCIE

Szanowni Państwo !

W związku z wnioskiem Rady Społecznej przy Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście o nadanie imienia Zespołowi, zwracamy się z prośbą do Państwa o wypełnienie poniższej, anonimowej ankiety (w ramach konsultacji społecznych) do dnia 31.07.2023 r. Prosimy o wybranie tylko jednej postaci.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_1gDslHmBv8dk3VHiG2r04r8s44j_R-jMTUeGLFbG2M2THg/viewform



ZMIANA LOKALIZACJI SALI OBSŁUGI KLIENTÓW NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA W OLSZTYNIE

Informujemy, że Sala Obsługi Klientów NFZ znajduje się

przy ulicy Głowackiego 14

(vis à vis Olsztyńskiego Teatru Lalek).

 

We wszystkich sprawach związanych z obsługą bezpośrednią zapraszamy do Naszej nowej siedziby.



Nowa Sala Obsługi Klienta Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Sala Obsługi Klienta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, która dotychczas funkcjonowała w budynku przy ul. Żołnierskiej 16 w Olsztynie, od poniedziałku,   7 czerwca b.r. zostanie uruchomiona w biurowcu przy ul. Głowackiego 14 vis a vis Olsztyńskiego Teatru Lalek. Sala mieścić się będzie na parterze.

Nowe miejsce to 220 m kw., 7 wydzielonych stanowisk do obsługi bezpośredniej klientów w tym 2 z udogodnieniami dla osób ze specjalnymi potrzebami, tj. pętlą indukcyjną dla osób niedosłyszących oraz regulowanym do wysokości 180 cm blatem.

Jesteśmy dumni, że możemy zaprosić wszystkich olsztynian do naszej nowej Sali Obsługi przy ul. Głowackiego 14. – mówi Joanna Eljasiak, zastępca dyrektora ds. służb mundurowych Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ. – Mamy tu podjazd dla niepełnosprawnych, windę, miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Raz w tygodniu Sala Obsługi Klienta otwarta będzie do godziny 18.00, aby osoby pracujące mogły również skorzystać z obsługi bezpośredniej. Raz w tygodniu będzie także obowiązywać tzw. cicha godzina przewidziana przede wszystkim z myślą o klientach z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Podczas tej godziny przyciemnimy światła, wyciszymy telefony, dzięki czemu taka osoba będzie mogła czuć się bardziej komfortowo.

Oprócz tego w nowej Sali Obsługi Klienta przy ul. Głowackiego 14 znajdą się pokoje do rozmów z klientami w sprawach wymagających zapewnienia intymności, pokój do spraw związanych z profilaktyką i promocją zdrowia oraz pokój do obsługi świadczeniodawców.

Sala będzie wyposażona w stanowisko komputerowe dla klientów w celu samodzielnego generowania wniosków o dostęp do profilu zaufanego oraz Internetowego Konta Pacjenta, a także pokój dla opiekuna z dzieckiem wyposażony m.in. w przewijak, fotel do karmienia dla mamy jak również fotelik do karmienia dla dziecka, czajnik, podgrzewacz.

Wielu klientów odwiedza nas z małymi dziećmi, dlatego za jakiś czas uruchomimy dla maluchów Kącik Małego Klienta. – informuje Martyna Politowska, kierownik Działu Obsługi Klientów. – Tu każde dziecko będzie mogło zająć się zabawą w bezpiecznym odpowiednio wydzielonym miejscu (tablica manipulacyjna, książeczki i zabawki edukacyjne, sensoryczne, kolorowanki), a w tym czasie rodzic będzie mógł spokojnie załatwić sprawy z jakimi do nas przyszedł. Z uruchomieniem kącika czekamy jeszcze na zniesienie ograniczeń epidemicznych. – dodaje.

Dużym ułatwieniem jest także możliwość umówienia wizyty przez internet przez system rejestracji. Wystarczy wejść na stronę www.nfz-olsztyn.pl

Ważne.

Ze względu na bezpieczeństwo klientów, obsługa wciąż odbywa się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Na salę wpuszczane są wyłącznie osoby z zasłoniętymi ustami i nosem, po zdezynfekowaniu rąk i z zachowaniem bezpiecznego dystansu.

10.06.2021 r.